ტესტი
თარიღი: ............................
სკოლა: ...............................
კლასი: IX .................................
სახელი, გვარი: ...................................................
თარიღი: ............................
სკოლა: ...............................
კლასი: IX .................................
სახელი, გვარი: ...................................................
ვარიანტი
1
1.
(1) ავოგადროს რიცხვი NA გვიჩვენებს
ნაწილაკთა რაოდენობას:
ა) 1 გ ნივთიერებაში
ბ) 1 კგ ნივთიერებაში
გ) 1 მოლ ნივთიერებაში
დ) 1 ლ ნივთიერებაში
2. (1) 1 მოლი მარტივი
ნივთიერება ჟანგბადი შეიცავს :
ა) 6 .1023 ატომს
ბ) 6 .1023 მოლეკულას
გ) 16 .1023 მოლეკულას
დ)12 .1023 მოლეკულას
3.
(1) მცდარია:
ა) სხვადასხვა ნივთიერების 1 მოლი შეიცავს ნაწილაკთა ერთნაირ რიცხვს
ბ) 1 მოლის მასა ყველა ნივთიერებას განსხვავებული აქვს
გ) 1 მოლი 6. 1023 მოლეკულის ერთობლიობაა
დ) 1 მოლის მასა ყველა ნივთიერებას ერთნაირი აქვს
4.
(1) ფორმულა, რომელიც
აკავშირებს ერთმანეთთან მოლურ მასას, მასას გრამებში და მოლების რიცხვს,
შემდეგია
ა) M=m/v
ბ) v=V/Vm
გ) m=pV
დ) v=N/NA
5. (1) ერთნაირ ფიზიკურ პირობებში
სხვადასხვა ნივთიერების ტოლი მოცულობები მოლეკულების ტოლ რიცხვს შეიცავს :
ა) მხოლოდაირადიმარტივინივთიერებისშემთხვევაში
ბ) მხოლოდ
აირადი ნივთიერების შემთხვევაში
გ) ნივთიერების აგრეგატულმდგომარეობას არ აქვს
მნიშვნელობა
დ) მხოლოდ რთული აირადი ნივთიერების შემთხვევაში.
6.(1) ნაერთი
შედგება წყალბადისა და ჟანგბადისაგან მასური თანაფარდობით 1:8, მისი ფორმულაა:
ა)
H2O2
ბ) H2O
გ) HO
დ) H2S
7. (2)
გამოთვალეთ 18 • 1023 მოლეკულა ამიაკის ( NH3) მოლთა რიცხვი (ν)
8. (2) ნორმალურ
პირობებში ნახშირორჟანგის სიმკრივე არის 1,97გ/ლ.
1. დაადგინეთ ნახშირორჟანგს
მოლური მასა
2. დაადგინეთ რამდენჯერ მძიმეა ნახშირორჟანგი ჰელიუმზე.
9. (2)რა მასის
ჟანგბადი და მაგნიუმია საჭირო 8გ. მაგნიუმის ოქსიდის მისაღებად?
10. (3) ამოხსენით
ამოცანა: რას უდრის წყალბადის მოცულობა (ნ.პ), რომელიც საჭიროა
320 გ რკინის (III) ოქსიდის აღსადგენად?
შემაჯამებელი ტესტური დავალების შეფასების რუბრიკა
შედეგები
|
1-2
ქულა
დაბალი
|
3-4
ქულა
საშუალოზე
დაბალი
|
5-6
ქულა
საშუალო
|
7-8
ქულა
საშუალოზე
დაბალი
|
9-10
ქულა
მაღალი
|
ინფორმაციის
გახსენებაზე
ორიენტირებული
დავალებები
(დახურული
კითხვები)
|
ვერ ფლობს მასალას , შესაბამისად , საერთოდ
ვერ პასუხობს უმარტივეს კითხვებს
|
აფიქსირებს ინფორმაციის ფლობის დაბალ
მაჩვენებელს, შესაბამისად, ძნელად პასუხობს უმარტივეს კითხვებს
|
ფლობს ინფორმაციას, მაგრამ არამყარად
|
ფლობს ინფორმაციას, მაგრამ ფიქსირდება
მცირე უზუსტობები
|
სრულყოფილად ფლობს ინფორმაციას
|
ცოდნის
სიღრმეზე
ორიენტირებული
დავალებები
(ღია
კითხვები)
|
ვერ პასუხობს
|
პაუხობს, მაგრამ უშვებს მნიშვნელოვან
შეცდომებს
|
პასუხობს,მაგრამ ვერ ასაბუთებს საკუთარ
მოსაზრებას
|
აფიქსირებს საკუთარ მოსაზრებებს,მაგრამ
დასაბუთება არამყარია
|
თითოეული საკითხის მიმართ გააჩნია საკუთარი
დასაბუთებული მოსაზრება
|
წერით
სამუშაოებში ცოდნისა და უნარ-ჩვევების
გამომჟღავნების
უნარი
|
ვერ ასრულებს დამოუკიდებლად წერით სამუშაოს
|
უჭირს დამოუკიდებლად წერით სამუშაოში
გამოავლინოს შესაბამისი უნარ-ჩვევა
|
წერით სამუშაოში გარკვეულ დონეზე აფიქსირებს დასაბუთებული მსჯელობის ხარისხს
|
იყენებს წერით უნარ-ჩვევებს , თუმცა არასრულყოფილად
ავლენს მსჯელობისა და არგუმენტირების მაჩვენებელს
|
მაღალ დონეზე წარმოაჩენს მსჯელობისა და
არგუმენტირების უნარს
|
No comments:
Post a Comment